Integrated Marketing Plan sau Marketingul Integrat

O soluție ideală pentru serviciile de Grafică Publicitară, Web Design sau Print.

Integrated Marketing Plan sau Marketingul Integrat

este un concept modern, care abordează probleme strategice precum produsul, prețul, distribuția și promovarea, cu alte cuvinte consumatorul, costul, plasarea și comunicarea.

Marketingul integrat este structurat pe mai multe niveluri de integrare, precum cel strategic, organizațional sau de mesaj, instrumente ce presupun evaluarea și satisfacerea necesităților publicului țintă, coordonarea resurselor și a strategiilor de marketing.

Planul marketingului integrat se bazează pe oportunități, amenințări, puncte forte, puncte vulnerabile, plecând de la scopul și misiunea firmei.

Obiectivele marketingului integrat includ evaluarea performanței afacerii, crearea panului de promovare, identificarea publicului țintă, dezvoltarea planului de acțiuni și verificarea realizării lui, estimarea bugetului de marketing etc. Așadar, Marketingul integrat, pe lângă tehnicile de promovare și comunicare, abordează un set de probleme cu care se confruntă afacerea, punând accent pe atingerea scopului strategic și orientându-se în special spre consumatori.

Marketingul integrat este o soluție ideală și eficientă de îndeplinire a obiectivelor afacerii.

Get help with your design project

Answers and advice from people you want it from.

error: حقوق النشر محفوظة